پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

سخنرانی نگران کننده دیوید کامرون


سخنرانی دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس موجب نگرانی مسئولان اروپایی و نیز تجار انگلیسی شده است که به طور قطع سرمایه گذاری در این کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
به نقل از شبکه چهار تلویزیون انگلیس،سخنرانی دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس موجب نگرانی مسئولان اروپایی و نیز تجار انگلیسی شده است که به طور قطع سرمایه گذاری در این کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.


 این شبکه اعلام کرد در شرایط کنونی نباید کامرون چنین ضربه ای را به اقتصاد انگلیس وارد می کرد.

نخست وزیر انگلیس بسیار مشتاق است که انگلیس را تبدیل به سوئیس دوم در اتحادیه اروپا کند که درحالی که دورتادور َاین کشور ثروتمند را اعضای اتحادیه اروپا گرفته اند، خارج از این اتحادیه است.

با این حال بسیاری از تحلیلگران و شخصیت هایی که در حال حاضر برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس حضور دارند درباره مسیری که انگلیس پیش رو دارد زیاد مطمئن نیستند.

مارتین شولز رییس پارلمان اروپا گفت به نظر می رسد این سخنان کامرون سخن نخست وزیر انگلیس نبود زیرا اظهاراتی که وی گفت مورد تایید همه اعضای ائتلاف وی نیست.

وی افزود اینکه کامرون زمان همه پرسی را سال دو هزارو هفده پس از انتخابات آتی انگلیس اعلام کرد به نظر می رسد کامرون بیشتر به دنبال انتخابات آتی است تا همه پرسی.

وی گفت باید مسئله خروج احتمالی انگلیس از اتحادیه اروپا را بسیار جدی گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد