پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

سردار نقدی:اقتصاد مقاومتی ادامه راه جنگ‌های نامنظم است



 
سردار نقدی در یادواره شهدا و رزمندگان ستاد جنگ‌های نامنظم:
اقتصاد مقاومتی ادامه راه جنگ‌های نامنظم است
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سازش با امریکا مغایر فرهنگ مقاومت و شهادت است، اقتصاد مقاومتی را که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده است، ادامه راه جنگ‌های نامنظم خواند


 ‌سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین در نخستین یادواره شهدا و ایثارگران ستاد جنگ‌های نامنظم که امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: روزهای اول جنگ تحمیلی صدام علیه ایران که دشمن پیشروی‌های گسترده خود را ادامه می‌داد، گرد یأس در میدان‌ها پاشیده بود، دو خورشید امید بر جبهه‌های دفاع مقدس طلوع می‌کند، شیرمرد جبهه شهید مصطفی چمران و بزرگمرد انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز.
وی ادامه داد: شهید چمران از همان شب ورود به اهواز به خط دشمن حمله کرد، اراده خود را در استمرار دفاع به رخ دشمن کشید، نور امید در جبهه‌ها جوانه زد و در بین رزمندگان اعتماد به نفس ایجاد شد. شهید چمران تجربه‌ای را که در لبنان کسب کرده بود، در میدان‌های نبرد به کار گرفت و در این معرکه نقش‌آفرینی کرد.
رئیس بسیج مستضعفین افزود: نیروهای مسلحی که تجربه میدانی جنگ، سازماندهی مرتب و قابلیت‌های لازم برای کسب پیروزی نداشتند، از معرکه‌جنگ‌های نامنظم الهام گرفتند که شکست حصر سوسنگرد در ۲۶ آبان ۱۳۵۹ را با هدایت مقام معظم ولایت و برگ درخشانی که در تاریخ دفاع مقدس باقی گذاشتند، به دنبال داشت.
رئیس بسیج مستضعفین افزود: اقتصاد مقاومتی که امروز مقام معظم ولایت ما را به آن سفارش می‌کنند، تکرار همان فرمول جنگ نامنظمی است که در ابتدای هجوم دشمن جبهه‌ها را نجات داد و راه پیروزی را روشن کرد. امروز باید میراث این عزیزان را گرامی بداریم و راه درخشان آنها را ادامه دهیم. ملتی که قهرمانانی چون چمران و یاران وفادار و نورانی‌اش دارد، هیچ‌گاه تسلیم دشمن نخواهد شد. مهندس مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران از دیگر سخنرانان این مراسم اظهار داشت: نطفه ستاد جنگ‌های نامنظم در منزل امام (ره) شکل گرفت و فردای تشکیل این ستاد ۷۵ نفر از رزمندگان به جبهه‌های جنگ اعزام شدند.
چمران در خصوص ماهیت ستاد جنگ‌های نامنظم اظهار داشت: ستاد جنگ‌های نامنظم یعنی ایثار و شهادت و فداکاری رزمندگان کفر ستیزی که هیچ چیز جز رضای خدا را نمی‌خواستند، ستاد جنگ‌های نامنظم یعنی خروش و دفاع مردمی. وی با اشاره به ایده‌های جنگی شهید چمران، بیان داشت: براساس طرح ایشان، نیروهای پیاده باید از جلو حرکت می‌کردند و سنگر دشمن را می‌گرفتند و از پشت توسط ارتش پشتیبانی می‌شدند. ستاد این جنگ‌ها از قشر خاصی نبود. همه افراد و مردم در آن حضور داشتند. شهید باقری نیز با این ستاد همکاری اطلاعاتی داشت.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه همکاری مهم‌ترین هدف شهید چمران بود، تصریح کرد: همکاری مهم‌ترین هدفی بود که شهید چمران دنبال می‌کرد. ما هم امروز همین راه را ادامه دهیم واگر از این راه منحرف شویم شکست می‌خوریم.
وی همچنین با قرائت دو دست نوشته از شهید چمران که در بدو ورود خود به لبنان نوشته بود به سخنان خود پایان داد.
در پایان این مراسم از جانبازان و خانواده‌های شهدای جنگ‌های نامنظم تقدیر به عمل آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد