پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

بی حرمتی رژیم صهیونیستی به اجساد اصحاب پیامبر(ص)!


در راستای اقدامات کور رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس اشغالی، این رژیم احداث موزه و کافی شاپ در گورستان باستانی مسلمانان در قدس را که تعدادی از صحابه پیامبر اسلام(ص) و شماری از علما و مجاهدان مسلمان در انجا دفن شده اند، آغاز کرد.
به نقل از روزنامه اماراتی البیان، موسسه اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی با اعلام این خبر افزود: دستگاههای دولتی رژیم اشغالگر اسرائیل با حمایت ارتش این رژیم دیروز عملیات حفاری، خاک برداری و به اصطلاح آماده سازی زمین این موزه و کافی شاپ را در محل گورستان باستانی "مأمن الله" در قدس آغاز کردند، این گورستان برای مسلمانان از قداست خاصی برخوردار است زیرا تعدادی از صحابه پیامبر اسلام(ص) و شماری از علما و مجاهدان مسلمان در این گورستان دفن شده اند.



این موسسه تصریح کرد یک شرکت اسرائیلی با همکاری سازمان آمریکایی "سیمون ویزنتال"مسئولیت احداث موزه ای با نام"تسامح" در بخشی از این گورستان را به عهده گرفته است همچنانکه شرکت اسرائیلی دیگری به احداث کافی شاپ در بخش دیگری از این گورستان مشغول شده است.

در همین حال "زکی اغباریه" رئیس موسسه الاقصی از همه مسلمانان خواست تدابیری زود هنگام را برای نجات گورستان باستانی و مقدس "مأمن الله" از دست صهیونیست ها اتخاذ کنند و مانع بی حرمتی به اجساد اصحاب پیامبر(ص) و علمایی که در این مکان دفن شده اند، شوند.

گفتنی است رژیم اشغالگر اسرائیل پیش از این،بخشی از این گورستان را تخریب و به پارک یهودیان تبدیل کرده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد