پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

اولین نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعت لوازم خانگی ایران-91


اولین نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعت لوازم خانگی ایران- آذر 91


نخستین نمایشگاه توانمندیهای تولیدی صنعت لوازم خانگی ایران از تاریخ 15-12 آذر ماه 1391 در سالن همایش های وزارت کشور با حضور مدیران عالی صنایع کشور، نمایندکان ِ مجلس و وزیر محترم صنایع و معادن برگزار گردید .




بازدید از این نمایشگاه جهت عموم مردم نبوده و صرفاً جهت بازدید معاونین و مدیران صنایع، نمایندگان شورای اسلامی و نمایندگان اتحادیه ها و اصناف برنامه ریزی شده بود. در تاریخ 13 آذر ماه نیز وزیر محترم صنایع و معادن آقای دکتر غضنفری به همراه آقای دکتر فولادگر نماینده مجلس شورای اسلامی و آقای دکتر فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه بازدید بعمل آورند .
در این بازدید آقای دکتر غضنفری – وزیر محترم صنایع فرصتی را هم برای مشاهده محصولات شرکت صنعتی پارس خزر و نورتوشه (سایا) اختصاص دادند که در این میان مدیریت محترم عامل ، جناب آقای مهندس همتی توضیحات دقیقی را بابت خلق از ایده تا محصول چند نمونه ازکالاهای پارس خزر ؛ مانند جاروبرقی 2000 و جاروبرقی 2200 و همینطور پلوپز دیجیتال پلازا (جدید) با اشاره به ماکت هایSLS ارسالی مرکز طراحی و مهندسی پارس زرآسا به وزیر محترم صنایع بیان فرمودند که تشکر و قدردانی وزیر محترم را از ایشان به دنبال داشت که البته توضیحات فنی جناب آقای مهندس محدثی از همکاران تلاشگر شرکت زرآسا را به آقای وزیر را نیز باید بدان اضافه نمود .
بازدید وزیر محترم صنایع و معادن آقای دکتر غضنفری از غرفه شرکت پارس خزر :



هدف از برگزاری این نمایشگاه تلاش برای جلوگیری از واردات بی رویه لوازم خانگی بوده که مشابه آن با کیفیت بالاتر در داخل کشور تولید می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد