پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

استفاده آل خلیفه از گازهای خفه کننده علیه تظاهرات مسالمت آمیز


جمعیت های سیاسی و فعالان حقوقی بحرین تاکید کردند نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با استفاده از سلاح ، باتوم و گازهای سمی به شکل وحشیانه ای تظاهرات روز جمعه را سرکوب کردند.
به نقل از شبکه اللولوه ؛ نظامیان رژیم آل خلیفه با وحشیگری تمام دهها نفر را در تظاهرات جمعه دستگیر و با باتوم آنها را به باد کتک گرفتند.

نیروهای رژیم با قرار دادن موانع نظامی بر سر راه تظاهر کنندگان می خواستند مانع این تظاهرات شوند اما انقلابیون تاکید کردند تا دستیابی به دموکراسی و آزادی، به مبارزات خود علیه رژیم ادامه خواهند داد زیرا مردم دیگر تحمل استبداد و زورگوریی را ندارند.



تظاهرات‌کنندگان علیه رژیم بحرین شعار داده و اشغالگری رژیم سعودی را در کشورشان را محکوم و بر خواسته‌های مردم و عادلانه بودن مطالبات خود تأکید کردند.نیروهای رژیم آل خلیفه با حضور گسترده در خیابان‌های منامه اقدام به سرکوب تظاهرات مسالمت‌ آمیز مردم کردند.

نیروهای امنیتی رژیم بحرین یک حصار امنیتی در پایتخت ایجاد کردند و مردم را بازرسی می کردند. نیروهای رژیم برای متفرق کردن تظاهر کنندگان از گازهای سمی و بمب های دود زا و گازهای سمی استفاده کردند بگونه ای  که دود گازهای سمی و خفه کننده تمام فضای آسمان را در بر گرفته بود.این تظاهرات در اعتراض به تداوم اقدامات رژیم بحرین علیه تظاهرات‌کنندگان و با تاکید بر ادامه انقلاب صورت گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد