پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

بمب ایران از دستان نتانیاهو تا دستان رقیبش!


بنیامین نتانیاهو هیچگاه گمان هم نمی کرد که تصویر مضحک بمبی که در سازمان ملل متحد نشان داد و مثلا خطر ایران را برجسته می کرد، اکنون در دستان رقیبش و برای تمسخر خود وی بکار گرفته شود.

به نقل از شبکه پنج تلویزیون فرانسه، یائیر لاپید که حزبش در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی در جایگاه دوم  قرار گرفت، در تبلیغات انتخاباتی خود، نتانیاهو را به سخره گرفته بود.







یائیر لاپید در تبلیغات انتخاباتی خود همانند حضور نتانیاهو در سازمان ملل متحد و نشان دادن تصویر بمبی که در آن خطر ایران را برجسته می کرد، بمبی را روی کاغذ نشان داد و گفت: خطرناک ترین بمب در اسرائیل خشم اجتماعی است.
 
وی بر روی این تصور بمب چندین خط کشیده بود که هر یک به موارد افزایش تورم در اسرائیل اشاره داشت.

یائیر لاپید گفته بود: طی یک سال قیمت برق بیست و سه درصد افزایش یافته است، بهای آب صد و پانزده درصد بالا رفته و نرخ بنزین 38 درصد برای شهروندان بیشتر شده است. قیمت مسکن نیز سی و هفت درصد گرانتر شده است مگر آنکه شما از مزایای خاص یهودیان تندروی افراطی برخوردار باشید. من این پرسش را مطرح می کنم که خط قرمز کجا قرار دارد؟
 
یائیر لاپید  مدام در تبلیغات خود یهودیان تندروی افراطی را هدف حملات خود قرار می داد. بخش قابل توجهی از این افراد کار نمی کنند و حتی به سربازی نمی روند. 

لاپید این مزایای خاص را غیرقابل قبول می داند.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد