پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

عامل جذب جاسوس CIA


یکی از مطرح ترین پاتوق های شبکه مجازی ضد انقلاب که تحت مدیریت صهیونیستها اداره می شود با فروش اکانت های جعلی در بازار سیاه حلقه های اجتماعی شان سعی در پر تعداد بودن و اثر گذاری ضد انقلاب دارد.
به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران: آقای ( الف – ا) که سالهاست پروژه جذب جاسوس و عناصر نفوذی را  تحت عناوینی چون آموزش و جذب خبرنگار آزاد ، دفاع از حقوق بشر و شناخت مبانی آن ، آموزش شهروند خبرنگار ، حفظ امنیت سایبری و حمایت از اینترنت آزاد توسط مراکزی به ظاهر خصوصی در بین کاربران فضای مجازی دنبال می کند پشت پرده برخی از وب سایتهای رقیب در جذب بودجه های حمایتی سازمانهای جاسوسی غربی را اینچنین افشاگری کرده است .

این عنصر ضد انقلاب فرصت طلب که پس از 8 سال فرار از کشور و پناهندگی به آمریکا اکنون ضمن تحقیر هم قطاران خود آنان را در خارج از کشور بی خاصیت می داند ، نسبت به مافیای سایت صهیونیستی بالاترین تحت حمایت منوشه امیر اظهار نارضایتی می کند. (الف – ا) با انتشار متن گفتگوی یکی از مدیران این سایت  ضد انقلاب در حلقه دوستانش در شبکه اجتماعی گوگل پلاس از کلاهبرداری که ضد انقلاب ها سالهاست به راه انداخته اند مستند سازی کرده است .




ماجرا از آنجا آغاز می شود که همکار شیرین عبادی و الهه هیکس در پرونده ای معروف در سال 81 از کشور گریخت از اینکه نمی تواند اکاذیب و شایعاتش را بخوبی در این سایت صهونیستی به صورت گسترده منتشر کند ناراضی است و بدنبال آن بوده تا روشی برای حل این مشکلش پیدا کند اما قیمت های پیشنهادی یکی از مدیران سایت برای خرید اکانت های بیشتر برایش سنگین بوده و ناراحتش می کندو تصمیم به انتقام گیری از دست اندرکاران سایت می گیرد.


وی با اشاره به سیاست خبیثانه این سایت شایعه ساز و دروغگو با انتشار تصاویری از مکالمه دو نفره شان فاش کرده که در این گونه سایت ها در حقیقت افراد معدودی هستند که با خرید اکانتهای زیاد در بازار سیاه با انتشار گسترده اخبار کذب و دروغ، خودشان به آن امتیاز داده و اصطلاحا آن را داغ می کنند تا به صورتی غیر حقیقی و مجازی مطالب را پرطرفدار و پر مخاطب جلوه دهند.
افشای این تاکتیک های موذیانه و جعل مخاطب در یکی از مطرح ترین سایتهای ضد انقلاب عمق انزوا و قلت اردوگاه آنان را به نمایش گذاشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد