پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

سرنگونی رژیم آل سعود نزدیک است/منافع واشنگتن در خطر است


اذعان مقام سابق اطلاعاتی آمریکا
"بروس ریدل" معاون سابق رئیس بخش خلیج فارس دستگاه اطلاعاتی آمریکا از وقوع انقلاب در کشور عربستان و سرنگونی رژیم آل سعود خبر داد.
به نقل از پایگاه خبری سوریه الان، "بروس ریدل" در نامه با عنوان"انقلاب در ریاض" توصیه هایی درخصوص امکان وقوع انقلاب و سقوط رژیم آل سعود به باراک اوباما انجام داده است.
در نامه وی به اوباما آمده است: وقوع انقلاب و سقوط رژیم آل سعود امری است که برای آمریکا و منافع آن در منطقه خطری حقیقی به شمار می آید.


"ریدل" همچنین با ابراز نگرانی از شعله ور شدن انقلاب در عربستان، سرنگونی رژیم حاکم در این کشور را امری ممکن می داند و سرنگونی آل سعود را شکستی برای موضع گیری آمریکا در قبال منطقه خاورمیانه به شمار آورده و سیاست به شمار آوردن ایران به عنوان دشمن درجه اول ایالات متحده را محکوم به شکست می داند.

این مقام سابق اطلاعات آمریکا در ادامه نامه خود مجموعه ای از پیشنهادات خود را در مورد جلوگیری از انقلاب در کشورهایی که آمریکا در آنها منافع دارد، ابراز می دارد که در راس آنها خطر وقوع انقلاب در عربستان سعودی است.

"بروس ریدل" در پایان نامه خود خطاب به رئیس جمهور آمریکا از سرنگونی خاندان حاکمه در عربستان به عنوان وخیم شدن فضای بازار نفت جهان یاد می کند و از مقامات آمریکا میخواهد نسبت به برقراری مجدد ثبات در عربستان اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد