پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

پایگاه مقاومت و انجمن اسلامی شهدای پارس خزر

اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اقتصادی

آیا آمریکا به یک حکومت دیکتاتوری مبدل شده است؟


حقیقت این است که یک حکومت وجود دارد که بیشتر از همه آن کشورها دیکتاتوری خود را با قوانین و مصوبه هایی که در میان تمام کشورها همتا ندارد، اعمال می کند و آن ایالات متحده آمریکا است.
به نقل از گلوبال ریسرچ، در ایالت اورگان جمع کردن آب باران که به منزل شخصی شما می ریزد ممنوع است. اگر فکر می کنید که یک گاو بخرید و شیرش را خودتان بخورید و به همسایه تان هم بفروشید سخت در اشتباهید چون قوانین این اجازه را به شما نمی دهند.
 
اگر کسی از شما بپرسد حکومت دیکتاتوری، چه نوع حکومتی است شما چه پاسخی به او می دهید؟ بیشتر آمریکائی ها فکر می کنند که حکومت دیکتاتوری، حکومتهای سرکوبگری مثل شوروی سابق، آلمان نازی، چین کمونیست، آلمان شرقی و کره شمالی است . 


اما حقیقت این است که یک حکومت وجود دارد که بیشتر از همه آن کشورها دیکتاتوری خود را با قوانین و مصوبه هایی که در میان تمام کشورها همتا ندارد، اعمال می کند و آن ایالات متحده آمریکا است. آمریکائی که ما اکنون در آن زندگی می کنیم میلیونها قانون و مصوبه دارد که هرروز هم به تعداد آنها اضافه می شود. در روز اول ژانویه سال 2013 ، هزاران قانون و مصوبه دست و پاگیر در سرتاسر آمریکا اجرایی شد و مردم ملزم به اجرای آنها شدند.

 اما بیشتر آمریکائی ها گویی به این شرایط عادت کرده اند چون به نظر می رسد اصلاً اذیت نمی شوند. آنها از اینکه دراین مارپیچ قانونها گرفتار شده اند اصلاً ناراحت نیستند. در حقیقت ، مردم آمریکا متقاعد شده اند که برای داشتن جامعه ای بهتر آزادی و حریت آنان باید تحت لوای قوانین محدود گردد.

در سطوح ملی ، ایالتی و فدرال ، مردم ، نخبگان بی مصرفی را انتخاب می کنند و آنها به ما میگویند که چه سبک زندگی را در پیش بگیریم . درواقع سیاست و اقتصاد آمریکا در دستان کسانی است که هرساله کنترل خود را بر زندگی آمریکائی ها محکمتر می کنند.  
با این حال ما هنوز آمریکا را مهد آزادی می دانیم . اما واقعیت این است که آمریکا اکنون به یک حکومت دیکتاتور مبدل شده است. 

اگر هنوز باور دارید که آمریکا یک کشور آزاد است موارد زیر را بخوانید:
-    از ابتدای ژانویه سال 2013 تولید و یا واردات لامپ های 75 واتی ممنوع شده است .
-    در ایالت اورگان جمع کردن آب باران که به منزل شخصی شما می ریزد ممنوع است .
-    در نیوجرسی، داشتن سگ و یا گربه بدون قلاده در ماشین هنگام رانندگی ممنوع است .
-    اگر فکر می کنید که یک گاو بخرید و شیرش را خودتان بخورید و به همسایه تان هم بفروشید سخت در اشتباهید چون قوانین این اجازه را به شما نمی دهند.
-    در سرتاسر آمریکا، پلیس حق دارد که پسرهای دست فروشی که لیموناد می فروشند را دستگیر کند چون آنها اجازه این کار را ندارند .
-    در تولسای اوکلاهاما، پلیس به خانه یک زن بیکار می ریزد و باغچه خانه اش را ویران می کند چون او باغچه اش را به تائید مقامات نرسانده بوده است .
-    در ماساچوست همه بچه های مهد کودکی مجبورند بعد از ناهار مسواک بزنند. برای این کار فلوراید هم در اختیار آنان می گذارند.
-    در مدرسه ای در تگزاس یک دختر 12 ساله به خاطر عطر زدن به خود دستگیر می شود .
-    در مدرسه ای در نیومکزیکو یک دختر 13 ساله به خاطر آروغ زدن دستگیر می شود .
-    در کل ایالات متحده غذا دادن به افراد بی خانمان ممنوع است .
هر روز که می گذرد تعداد تصمیم هایی که ما حق داریم برای خودمان بگیریم کمتر و کمتر می شود.

این تصمیم ها شامل شخصی ترین جنبه های زندگی حتی در بخش سلامت نیز می شود .
بعنوان مثال برطبق دستورالعمل وزارت بهداشت ، تزریق واکسن برای هر آمریکائی هرساله اجباری است.
 
اکنون بسیاری از متخصصان پزشکی با دو گزینه روبرو هستند یا به پیشنهادات اجباری ! نخبگان حکومتی تن در دهند یا کارشان را از دست بدهند.
 
وضعیت برای صنایع کوچک آمریکا نیز روز به روز بدتر می شود . آنها در چنبره قوانین دست و پاگیر اسیرند.  
 
یکی از بدترین قوانینی که صنایع کوچک ایالات متحده آمریکا با آن دست به گریبان اند قانون بهداشتی و درمانی اوباما مشهور به "اوباما کر" است. برطبق این قانون ساعات کاری 100 کارگر رستوران وندی و دیگر کارگران این نوع کارگاه های کوچک، کم خواهد شد و به تبع آن حقوق و مزایای آنها نیز کم خواهد شد . مدیر آنها با کاهش ساعات اداری دیگر نمی تواند به تولید ادامه دهد و به کارگران خود نیازی نخواهد داشت و درنهایت نمی تواند بیمه آنها را تامین کند.  
مشخص است که صنایع کوچک با حداقل 50 نفر کارگر نمی توانند از پس قوانین جدید بیمه ای بر بیایند و روی پا بایستند.
حکومت و نخبگان آن هر روز و هر ساعت درحال کنترل مردم اند تا کارهایی که آنها می‌خواهند انجام دهند و از قوانین آنها تخطی نکنند .

آنها این کار را حتی با دوربین های کنترل ترافیک هم انجام می دهند .

آیا می دانستید که حکومت آمریکا حتی در اتوبوس های عمومی از مردم استراق سمع می کند؟
آنها این کار را با میکروفن های بسیار پیشرفته انجام میدهند . این میکروفن ها توانایی ضبط و آرشیو صدا را نیز دارند . بعضی از این میکروفن ها توانایی جدا کردن صدای گفتگوها از صدای پس زمینه را هم دارند.

حالا دیگر آمریکا مصداق بارز داستان جرج ارول نیست؟ آیا آمریکا به یک انقلاب واقعی نیاز ندارد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد